Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Organizatori evenimente - Tehnici simple de email marketing

Organizatori evenimente - Tehnici simple de email marketing
Bogdan Tinteanu
02 April 2012

In cele ce urmeaza iti voi dezvalui cateva tehnici simple prin care email marketingului poate fi un canal foarte eficient de comunicare in orice domeniu de activitate. Astazi vom continua seria articolelor cu domeniul Organizarii de evenimente urmand ca pe parcursul intregii luni sa vorbim si despre alte domenii de interes cum ar fi: Restaurante, Consultanta, Francize, Sanatate, Resurse umane, Imobiliare, Invatamant, Proiectare, Turism, Magazine online, Transporturi, Sport dar si Religie.

Cum putem folosi email marketingul in domeniul Organizarii de evenimente

Organizatori de evenimente (concerte, lansari de produs, conferinte/ seminarii, targuri si expozitii, etc), teatre si cinematografe.

Tehnici de promovare prin email marketing:

  • Articole prin care se promoveaza evenimentul;
  • Articole prin care se puncteaza importanta participarii la eveniment si oportunitatile oferite;
  • Articole care promoveaza trupele sau trupa prezenta la concert;
  • Articole despre programul evenimentului;
  • Articole despre piesele din stagiune;
  • Articole despre filmele care ruleaza;
  • Articole de promovare a noii stagiuni;
  • Articole de promovare a filmelor ce vor rula in viitorul apropiat;
  • Articole de promovare a zilelor cu pret special (ex Orange Film);
  • Promotii legate de achizitionarea biletelor;
  • Alte promotii legate de participare;
  • Tombole cu premii in bilete sau alte gratuitati.

Tehnici folosite in colectarea cu permisiune a adreselor de email:

  • Folosirea formularelor online integrate in pagina Web;
  • Colectarea adreselor prin diferite tehnici (formulare tiparite, ecrane touchscreen) direct in locatia de desfasurare a unui eveniment;
  • Chestionarea vizitatorilor printr-un formular simplu (4-5 intrebari legate de motivele participarii la eveniment, dar si asteptari pesonale + adresa de email). Actiune realizata de angajatii organizatorilor incurajati printr-o remuneratie speciala;
  • La evenimente, asigurarea unei persoane remunerate special care sa se ocupe de colectarea adreselor de email;
  • Obtinerea unor podcasturi gratuite, piese in format electronic, ale unor artisti prin inscriere in formularul de colectare a adreselor;
  • Program carduri de fidelitate (teatre, cinematografe).

Rezultate asteptate:

  • Cresterea numarului de participanti la evenimentele organizate (concerte, lansari de produs, conferinte/ seminarii, targuri si expozitii, etc);
  • Cresterea numarului de participanti la spectacolele de teatru;
  • Cresterea numarului de spactatori in salile de cinema;
  • Cresterea numarului de recomandari.